Päätoimittajalta: Iloista vappua!
Anu Kuivasmäki
Vappu on mukava juhla. Ensin sitä juhlittiin Valpurin merkeissä, sitten siitä tuli työväen ja opiskelijoiden juhla. Nykyään se on kaikkien juhla.
Asioi verkossa
Palaute Juttuvinkki Lukijan kuva Yleisöltä Osoitteenmuutos Tapahtuma Seurapalstailmoitus Tilaa uutiskirje
Luetuimmat
Tuoreimmat
Toukokuun kukkaloistoa Kurussa.
Terttu Kylmäniemi
Striimi 8.6.2026
Tarjanne-laivan tervetulojuhla on satamassa 3.6. ja siitä käynnistyy kesän risteilykausi.
Virtain kaupunki
Ruovesi-lehti
