Puoli tusinaa: Viskarit nukkuivat yön ulkona
Anne Kojola
– Kokeilemisen halusta lähdin. Emäntä ehdotti, että tehän voisitte mennä kolmisin ulkoilemaan ja niin me tulimme.
Asioi verkossa
Palaute Juttuvinkki Lukijan kuva Yleisöltä Osoitteenmuutos Tapahtuma Seurapalstailmoitus Tilaa uutiskirjeLuetuimmat
Tuoreimmat
Huopaohdake tuntee myös nimen partasuti.
Raimo Västilä
Striimi 8.6.2026
Ruovesi-lehti
Bussi-Manninen
