Yhteiset ateriat
Sirkku Somero
Maanantaina 11. elokuuta käynnistyy keittoruokailu, joka jatkuu joka toinen maanantai, parittomat viikot. Ruokailu on tarkoitettu työttömille ja toisten seuraa kaipaaville. Keittoa tai laatikkoa tarjotaan seurakuntakeskus Aatoksessa klo 11–-12 niin kauan kuin sitä riittää. Ruokailu on osallistujille maksuton. Elintarvikekustannuksiin on saatu avustusta Kotimaanavulta ja Ruoveden maaseutuseura ry:ltä. Tukijat ensi vuodelle ovat tervetulleita.



