Mökkiläisneuvoston puheenjohtaja Julia Burman (kesk.) kehuu yhteistyötä Ruoveden kunnan kanssa hyväksi: "Kunta on aina suhtautunut positiivisesti, kun olemme olleet yhteydessä." Mukavan palautteen ottivat vastaan kunnanhallituksen puheenjohtaja Heidi Kuutti-Selkee ja kunnanjohtaja Toni Leppänen.
Karoliina Laikio
Mökkiläisneuvoston puheenjohtaja Julia Burman (kesk.) kehuu yhteistyötä Ruoveden kunnan kanssa hyväksi: "Kunta on aina suhtautunut positiivisesti, kun olemme olleet yhteydessä." Mukavan palautteen ottivat vastaan kunnanhallituksen puheenjohtaja Heidi Kuutti-Selkee ja kunnanjohtaja Toni Leppänen.
Karoliina Laikio



